Informácie pre podnikateľov: U nás môžete nakupovať s 0 % DPH v prípade vyplnenia platného DIČ do objednávky.

Reklamácia a vrátenie tovaru

Ako postupovať v prípade vrátenia tovaru alebo reklamácie?

V prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru v zákonnej 14 dennej lehote môžete zvoliť náš on-line formulár nižšie, kde si vyberiete z možností VRÁTIŤ OBJEDNÁVKU alebo REKLAMOVAŤ TOVAR. Stačí vyplniť číslo objednávky a e-mail, na ktorý ste objednávku vytvorili a jednoduchými krokmi vyplníte dôležité údaje. Dopravu späť k nám Vám objednáme, stačí len vyplniť, aký typ odoslania preferujete, buď zásielku vyzdvihne kuriér priamo u Vás, alebo zásielku odneste na pobočku prepravcu (v prípade odstúpenia od zmluvy Vám cena za dopravu bude odpočítaná od celkovej čiastky za nakúpený tovar). Po vyplnení formulára a odoslaní do nášho systému, stačí zásielku riadne zabaliť aby nedošlo k poškodeniu pri preprave, a počkať na kuriéra ktorý zásielku prevezme alebo zásielku odnesiete na pobočku prepravcu. Naši pracovníci na Vašom prípade začnú ihneď pracovať. Vďaka nášmu systému budete informovaní o priebehu vybavenia.
 
Cena za prepravu:
 
Odnesiem balíček na pobočku dopravcu: 4,90 €
Objednám si zvoz balíčka: 6,90 €
 
 
Pokiaľ Vám on-line forma nevyhovuje, môžete vrátiť tovar klasicky - vyplníte tento reklamačný formulár alebo odstúpenie od zmluvy a zašlite podpísaný spoločne s dobre zabaleným tovarom na adresu: Resl group s.r.o., IČO 09739688, Nádražní 195, Police nad Metují, 549 54
 
Vrátenie tovaru - vrátenie tovaru je možné iba do 14 dní od obdržania objednávky. Tovar môže byť vrátený za predpokladu, že je v rovnakom stave a kvalite, ako bol prijatý. Pokiaľ ste ale nakúpili ako právnická osoba, nemáte nárok na odstúpenie od zmluvy. Je nám ale jasné, že sa občas netrafíte do toho správneho produktu, preto je u nás možná výmena, ale vždy po predchádzajúcom dohovore.
 
Reklamácia tovaru - v prípade, že zákazník objavil na zakúpenom tovare v priebehu záručnej doby vadu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním, ale chybou samotného výrobku, má v záručnej dobe právo na reklamáciu tovaru. Čo najpresnejšie popíšte závadu výrobku a odošlite riadne zabalený tovar k reklamačnému konaniu tak, aby nedošlo počas prepravy k poškodeniu (tj s použitím vhodného prepravného obalu a spôsobu prepravy, pretože dodávateľ neručí za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru k reklamačnému konaniu). Naše reklamačné oddelenie sa po obdržaní reklamovanej zásielky začne plne venovať Vašej reklamácii, následne bude posúdená spoločne s dodávateľom oprávnenosť reklamácie vady tovaru a po posúdení budete telefonicky či emailom vyrozumení o spôsobe vybavenia reklamácie.
 
Lehota na vybavenie reklamácie je podľa zákona č. 634/1992 Zb. tridsaťdňový.
 
V prípade otázok nás môžete kontaktovať na:
Tel.: +420 724 577 588
Email: reklamace@reslshop.cz
 
Prevádzková doba:
Pondelok - Piatok od 07:00 hod. - 15:00 hod.
 
Záručné podmienky a reklamácia - uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady
 
Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru zákazníkom.
Záručná doba je 24 ( slovami: dvadsať-štyri ) mesiacov.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho dielov) spôsobené používaním.
Kratšiu životnosť výrobku v takom prípade nemožno považovať za vadu a nemožno ju ani ako takú reklamovať.
 
 
V Žďári nad Metují dňa 1. 10. 2022
 
Resl group s.r.o.